טיפול בטרשת נפוצה

טיפול בטרשת נפוצה1 Medium

תוכן עניינים

גישות וטכנולוגיות טיפוליות לטרשת נפוצה

טיפול בטרשת נפוצה ב- Bioidentical hormone מאפשר לך להגיע לאיזון הורמונלי מיטבי, אשר מסייע למערכות הגוף בתהליכי ההתמודדות הטבעיים עם השיבושים התפקודיים והכשלים הגורמים למחלה אוטואימונית זאת. בטרשת נפוצה טיפול בעזרת הורמונים מותאמים ביולוגית יסייעו לך לשוב לחיי יומיום תקינים. כאשר מטפלים בטרשת נפוצה חשוב להקפיד על איזון הורמונלי, הורמוני פלט מסייעים על איזון הורמונלי בעזרת שמירה על רמות מותאמות של אסטרוגן, טסטוסטרון והורמונים נוספים בשחרור מבוקר ביולוגית. ההורמון נמצא בתוך קפסולה תת עורית המיועדת לתהליך שחרור ארוך טווח.


הגישה לטיפול בטרשת נפוצה של רבייב פארם

חשוב לציין כי בטרשת נפוצה כל טיפול הינו מותאם למצבו של החולה.יש צורך להתחשב בשלב ההתפתחותי של המחלה והן בהתייחס לסימפטומים הדומיננטיים שלה, וכמובן גם לפרופיל הקליני של המחלה, מאפייני הפגיעה העצבית, כפי שהיא משתקפת בבדיקות ה-MRI והכי חשוב הינו מצבו התפקודי של החולה. נזכור כי בטרשת נפוצה אבחון הוא שלב משמעותי ביותר לקביעת הטיפול.

אנו ברבייב פארם מאמינים שניתן להתמודד בהצלחה ולגרום לעצירה בהתפתחות המחלה ולדיכוי ההתקפים. טיפול בטרשת נפוצה בעזרת הורמונים מותאמים ביולוגית, מאפשר לגוף לחזור להשתמש בכוחות הריפוי הטבעיים שלו, על מנת להתמודד עם מגוון רחב של סימפטומים, המייצגים תפקודים ביולוגים ומטבוליים שונים שפועלים באופן לקוי.
מחקרים שנעשו בעולם הראו שניתן להשפיע ואף לטפל בטרשת נפוצה על ידי השפעה על נוכחותם של הורמונים ספציפיים. מחקרים רבים התמקדו בהורמונים אסטרוגן וטסטוסטרון (הורמוני נשי וגברי בהתאמה) לאור שכיחות המחלה. המחלה מופיעה באופן משמעותי יותר אצל נשים ואף מושפעת מהגיל. מתוך עמדת המחקר המוכחת הזאת פותחו גישות טיפוליות אשר מניחות כי לנוכחות או היעדר נוכחות של הורמונים אלה קשר ישיר לתפקודה או שיבושים בתפקודה של המערכת החיסונית. ומכאן שניתן באמצעות שליטה ברמת נוכחותם של ההורמונים להגיע לשליטה בפעילות האוטואימונית המשובשת.
על בסיס מחקרים אלה פותחו טכנולוגיות מתקדמות אשר מאפשרות להנגיש הורמונים מותאמים ביולוגית לחולי טרשת נפוצה באופן שאינו מתערב בתהליכים מטבוליים או ביולוגיים טבעיים.
אנו מציעים לכם טיפול ארוך טווח בטכנולוגיה מתקדמת וחדשנית של קפסולה תת עורית אשר מוחדרת בתהליך קצר באלחוש מקומי בלבד ואשר פועלת לאורך שנה תמימה.

גישות שונות לטיפול בטרשת נפוצה

הגישה האולטימטיבית שצריכה להיות מקובלת היום לטיפול בטרשת נפוצה אמורה להתייחס לשיבושים הנובעים מהיותה של המחלה אוטואימונית, אולם מרבית המחקרים עוסקים בניסיונות התערבות שמטרתם עידוד, זירוז, האטה או הכחדה של תהליכים מטבוליים וביולוגיים טבעיים שהשתבשו.

הזכרנו כי לטרשת נפוצה תסמינים אשר המופיעים בצורת התקפים אשר מאפייניהם, תדירות הופעתם ואף משך הזמן בו הם נוכחים משתנה ממטופל למטופל. לכן מרבית המחקרים מנסים לאתר דרך להתערבות טיפולית שתהווה משקל נגד כיוון התפתחות המחלה והתסמינים הבולטים ביותר שלה. מרביתן של תרופות אלה מיועדות להתמודדות עם גורמים סימפטומטיים ולא בהכרח עם גורמי מחלה ראשוניים.

הנטייה כיום בתחומי המחקר להתאים לטרשת נפוצה טיפול שיאפשר מניעה, הכחדה, האטה או עצירת התקדמות המחלה. זאת המטרה של מרבית המחקרים בתחום הפרמקולוגיה. במקרים רבים אחרים המחקר והטיפול בטרשת נפוצה יהיו מושפעים ממאפייני תחום התמחותו של הרופא המטפל, לעיתים נוקט הרופא המטפל גישה המערבת שילוב של מספר תרופות.

נזכיר כי עדיין לא קיימת תרופה אשר מאפשרת החלמה מלאה ממחלה אוטואימונית זאת ולכן מושקעים מאמצים מחקריים גם בדרכים להתערבות בגורמי מחלה ראשוניים אך בעיקר בניסיונות לעכב תהליכי מחלה שניונים ושלישונים.

תרופות נפוצות לטיפול בטרשת נפוצה

התרופות הנפוצות ביותר בשימוש לטיפול בטרשת נפוצה מתרכזות בניסיון להתערב ולהשפיע על תגובת המערכת החיסונית כלפי שכבת המיאלין העוטפת את תא העצב הבודד (קופקסון למשל). לצד זאת קיימות תרופות אשר מתפקידן להתמודד עם התוצאות הדלקתיות אך בנוסף להשפיע על בלימת ההתקפות האוטואימוניות. אלה מגוון תרופות הניתנות להתאמה אולם למרביתן השפעה קצרת טווח ויש צורך בשימוש חוזר אם לא יומיומי אז מספר פעמים בשבוע.

תרופות חדישות יותר לטיפול בטרשת נפוצה מיועדות לפעול על ידי התערבות בתהליכים מטבוליים ברמת התא. תרופות אלה מאפשרות להשפיע באופן ישיר על תאים ספציפיים. למשל תרופות אשר נקשרות למולקולות אלפא-4 בתאי מערכת החיסון ומונעות מהן מלהגיע ולתקוף את תאי העצב של מערכת העצבים המרכזית. תרופות אחרות גורמות לעצירת תאי המערכת החיסונית בבלוטת הלימפה ובכך נמנעת פגיעה במערכת העצבים והחרפת המחלה

תרופות חדישות נוספות, מיועדות לבלום את תהליכי ההתחלקות של תאי המערכת החיסונית אשר פעילים במחלה אוטואימונית ובכך לבלום את התקיפה העצמית. בשנים האחרונות מפתחים תרופות שחלקון מאושרות כבר לשימוש ואשר מתפקידן להתערב בתהליכים מולקולריים, של תאים ספציפיים, במערכת החיסונית. תאים שלהם השפעה על יכולת הפגיעה העצמית במערכת העצבים המרכזית והפריפרית כאחד (תאי T למשל) .

זהירות תופעות לוואי בטיפולים תרופתיים

כמו מרבית התרופות בהם מטפלים במחלות מורכבות. גם לתרופות בהם עושים שימוש לטיפול בטרשת נפוצה תופעות לוואי רבות, אשר בחלקן עלולות לעורר סבל רב ואי נוחות יומיומית ולעיתים אף עלולות לסכן את חייו של המטופל. מרביתן של התרופות דורש חזרה על המינון באופן יומיומי, מספר פעמים בשבוע או אחת לכמה שבועות. אכן יש תרופות אשר ניתנות דרך עירוי והשפעתן ארוכת טווח אך אלו תרופות שלא בהכרח מתאימות לכל מצבי המחלה.

לרבות מתרופות אלה אשר מיועדות לטיפול בטרשת נפוצה תופעת לוואי משותפת. פגיעה נוספת במערכת החיסונית. עד כדי ביטול פעולתה ויצירת סכנה מוחשית למטופל. לפנינו מצב בו על מנת להפסיק את הפתולוגיה האוטואימונית מנטרלים כמעט באופן מוחלט את המערכת החיסונית. תהליך הטומן בחובו אין ספור סיכונים קליניים.

חייגו 072-2744162 או
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

מאמרים נבחרים

עוד מאותו נושא