דרכים להתמודדות עם הזעה בלילה בגיל המעבר

דרכים להתמודדות עם הזעה בלילה בגיל המעבר

תוכן עניינים

שוב עברת לילה רטוב מזיעה?
כבר התרגלת לישון עם מגבת כדי לנגב את הזיעה?
כמה פעמים יצא לך להחליף בגדים או מצעים באמצע הלילה?
כמה מתסכל לקום בבוקר בהרגשה שלא ישנת מספיק?

נשים וגברים בגיל המעבר עלולים לסבול מהזעות לילה במידה זו או אחרת וכשלא ישנים טוב, גם לא קמים טוב והפגיעה באיכות החיים היא ישירה .

במאמר לפניכם נדבר על בעיית הזעה בלילה בגיל המעבר. בני אדם שונים זה מזה באורח חייהם, בגנטיקה ובמצבם הבריאותי ועוד. לכן תסמיני גיל המעבר, כמו גם עוצמתם ומשך הופעתם משתנה מאישה לאישה, כמו גם מגבר לגבר. 

האם צריך להמשיך לחיות כך? לא! ישנן מגוון פתרונות ועליך למצוא את הפתרון הנכון עבורך.

מילת המפתח היא – איזון הורמונלי

אפשר להגיד שאיזון הורמונלי ממקור טבעי הוא האיזון האופטימלי. הם נקראים הורמונים זהים ביולוגית (Bioidentical hormones) המופקים ממיצוי של בטטת בר, מאחר ומדובר בהורמונים שההרכב המולקולרי שלהם זהה בדיוק להורמונים המיוצרים בשחלות ובאשכים ומתמזגים בצורה מושלמת בגופנו. 

כבר אמרנו שבני אדם שונים זה מזה, לכן חשוב מאד לקבל טיפול מותאם אישית. בשונה ממוצרי מדף, בהכנות רוקחיות ניתן להכין את המינון המדויק לאותו מטופל או מטופלת, בהתאם למרשם הרופא. חשוב מאד לבדוק ולרכוש את ההורמונים הזהים ביולוגית מבית מרקחת המתמחה בהכנות רוקחיות של הורמונים זהים ביולוגית באישור משרד הבריאות.

הורמונים זהים ביולוגית ניתנים לשימוש בתצורות שונות : קפסולות, קרמים ו pellet

Pellet  – כמוסה המכילה הורמונים ממקור צמחי בעלי מבנה הורמונלי זהה להורמונים האנושיים Bioidentical Hormones, המשלימים במדויק את ההורמונים החסרים בגוף בהתאמה אישית פרטנית .

הטכנולוגיה מבוססת על ידע וניסיון שנצברו ב-20 השנים האחרונות בארצות הברית. היא מוחדרת ע"י רופא מתחת לעור ומכילה הורמונים הזהים במבנה הכימי שלהם להורמונים הטבעיים בגוף. הם מחקים את ההורמונים המשתחררים מהשחלות או האשכים ישירות למחזור הדם, בהתאם לצרכי הגוף .

מאמרים נוספים

מהם היתרונות Bioidentical hormones pellets של לעומת טיפולים אחרים?

בכל שיטות הטיפול שהיו קיימות עד היום (כדורים, קרמים, מדבקות וזריקות) לא ניתן לדייק במינון ההורמונים הנדרשים לגוף ברגע נתון.

השיטה מבטיחה את מתן הכמות הנכונה של ההורמונים, המתאימה לכימיה של גוף המטופל.
הגוף עצמו משתמש מתוך מאגר תשלובת ההורמונים שהוחדר רק בהורמונים הנדרשים, ויותר מכך – כשהם נדרשים, כשהגוף נמצא בחוסר איזון הורמונלי הוא מחפש מקור להורמונים ומוצא את הדרוש ב-
pellets בהם נעשה שימוש מיידי.

אם בשיטות הטיפול האחרות, היה מחויב המטופל לצרוך את ההורמונים בתדירות קבועה יום-יומית, הרי שהשפעת כל טיפול בכמוסות תת עוריות אצל נשים נעה בין 5-3 חודשים, ואילו אצל הגברים בין 6-4 חודשים בממוצע. הערך המוסף טמון בהרכב, בצורה, באופן השימוש וביכולת לשחרר הורמונים זהים ביולוגית למחזור הדם בהתאם לצרכי הגוף.

שורה תחתונה, כמוסת ה-Pallet היא פלא עבור כל מי שסובל מחוסר איזון הורמונלי, ורוצה לשמר את הביטחון האישי שלו ושמחת החיים.  כמו הגוף חזר אחורה בזמן והפך צעיר יותר וחיוני. שיפור משמעותי בתפקוד, באיכות החיים ובמצב הרוח, ואפילו במראה עם עור צעיר וזוהר.

השאירו פרטים לייעוץ טלפוני

חייגו 072-2744162 או
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

מאמרים נבחרים

עוד מאותו נושא