למה גברים צריכים טסטוסטרון?

למה גברים צריכים טסטוסטרון

תוכן עניינים

יותר גברים מבינים היום את חשיבות רמת הטסטוסטרון במערכת הגופנית שלהם.
במאמר זה נעסוק בהשפעת רמת הטסטוסטרון בגופנו, בשינויים שהוא מחולל, בחשיבות שלו ובתרומה שלו.

החל מהעשור החמישי בחיי הגבר ישנה ירידה בחשק המיני, עלייה בשומן הבטני, העדר זקפת בוקר, עצבנות ותחושות קשות של דכדוך ומצבי רוח קשים.
"ה'אשם' המרכזי בתופעות אלה הוא הטסטוסטרון, הורמון המין הזכרי העיקרי המיוצר באשכים (אצל האישה הוא מיוצר בשחלות בכמות נמוכה),ומשפיע רבות על הדחף המיני.

הטסטוסטרון עוזר לייצור זרע ותורם לזקפה מוצקה וארוכת טווח. רמות גבוהות של טסטוסטרון מגבירות את האגרסיביות והדומיננטיות ורמות נמוכות גורמות לעייפות, דיכאון ופגיעה בזיכרון. אם גיל ההתבגרות מתחיל בפעילות מואצת של בלוטת יותרת המח המביאה לייצור מוגבר של הורמוני המין הרי שבגיל המעבר השינוי הוא הפוך.

מה זה "אנדרופאוזה"?

ירידת הטסטוסטרון ידועה בשם Andropause,ולעיתים מכונה "מנופאוזה גברית". החל משנות ה 40- בחיי הגבר – ובעיקר מגיל 50 – חלה ירידה משמעותית בייצורו.
כמכלול, הירידה בהפרשת ההורמונים אצל הגברים היא הדרגתית ונמשכת פרק זמן ארוך יותר. לעיתים נוצר קושי לחוש בשינויים הגופניים והנפשיים העוברים על הגבר, ומכאן שיש הטוענים כי גיל המעבר אצלם אינו קיים כלל.

השינויים ההורמונליים גורמים לפגיעה באיכות החיים של הגבר מבחינה פיסית, מנטלית ורגשית ולכל אלה עלולה להיות השפעה על טיב היחסים הזוגיים והבינאישיים בכלל.

החדשות הטובות הן, כי ניתן לשפר את המצב באמצעות השלמה הורמונלית ממקור חיצוני. ישנם מגוון פתרונות לתוספת של טסטוסטרון ובשנים האחרונות ניתן לקבל גם בארץ, כמו בארצות מתקדמות ברחבי העולם ובכללן ארה"ב, טיפול הורמונלי חלופי לגברים (BHRT) המשחזר באופן טבעי את הכמות והאיזון הנכונים של ההורמונים של גבר.

טיפול הורמונלי חלופי יכול לשחזר את איכות החיים של גברים על ידי ביטול התסמינים המיניים המתסכלים ושינויי הגוף של "T נמוך" ואף יכול להפחית את הסיכון של הגבר לפתח מחלות מסכנות חיים כגון מחלות לב, סוכרת ועוד.

הורמונים זהים ביולוגית – Bioidentical hormones המופקים ממקור טבעי, זהים להורמונים הטבעיים שגופנו מפריש, הן במבנה הכימי והן באפקט שלהם על הגוף, כתוצאה מכך, השיפור בתחושה הוא משמעותי, ממש כאילו חזרנו כמה שנים אחורה, לגיל צעיר יותר, בו הגוף ייצר את הכמות הרצויה והמיטבית של הורמונים טבעיים.

הורמונים זהים ביולוגית מיוצרים בתצורות שונות כמו : קפסולות, קרמים ו Pellets, מבחינת חומר הגלם מדובר באותו חומר גלם אך לשיטת הטיפול באמצעות ה Pellets יש יתרונות נוספים.

המקור של בעיות רבות בגוף הוא הורמונלי במהותו, כשביטוי מובהק לכך ניתן למצוא בגיל המעבר. היכרות עם ההורמונים שעלולים להשפיע לרעה על הגוף תאפשר להגיע לשורה התחתונה: מציאת פתרונות לקשיים הנגרמים מחוסר איזון הורמונלי.

הורמונים בהגדרתם הם חומרים כימיים המופרשים במקום אחד בגוף ומשפיעים על אחר. בהורמונים לא הגודל הוא שקובע, והרי הם כל כך קטנים וכה חשובים. בכל רגע מתרחשות בגוף האדם אלפי פעולות, אשר רבות מהן – מפעולות פיזיות, דרך התנהגותיות ועד לרגשיות – אינן יכולות להתבצע ללא בקרת ההורמונים. למעשה, נדרשת כמות קטנה של הורמון כדי לשנות את חילוף החומרים של התאים הקולטים את ההורמונים.

למה גברים צריכים טסטוסטרון?

מדוע Bioidentical hormones pellets הורמונים ביו-זהים הם מערכת האספקה ​​הטובה ביותר?

הורמונים הזהים ברמה המולקולרית להורמונים של הגוף, הופך אותם לבטוחים ויעילים יותר מאשר חומרים סינטטיים. שיטה זו משחררת את ההורמונים למחזור הדם 24/7. טיפולי הורמונים רגילים או מסורתיים לגברים ניתנים על ידי כדורים, זריקות או ג'לים.
הפתרון "אחד מתאים לכולם" של הורמונים סינתטיים מחברות תרופות גדולות אינו מתאים את יחסי ההורמונים למטופלים בודדים, ואינם שיטת משלוח טבעית לגוף עבור הורמונים.

הורמונים הזהים להורמונים של הגוף עצמו, הם הרבה יותר יעילים ובטוחים. ה pellets הורמונים ביו-זהים משתמשים ב-100% הורמונים ממקורות צמחיים הזהים להורמוני הגוף. שיטת ה pellets משחררת את ההורמונים תת עורית – בדיוק כמו הגוף – לרמות הורמונים קבועות ועקביות.

בעצם מדובר ברפואה מותאמת אישית לפי הפרופיל ההורמונלי של המטופל/ת. בהכנות רוקחיות חשובה מאד איכות חומר הגלם המגיע מארה"ב ואופן ההכנה, לכן יש משמעות לכך שבית המרקחת יהיה מאושר משרד הבריאות להכנות רוקחיות של הורמונים זהים ביולוגית.
כמו בארה"ב וברחבי העולם ההחדרה התת עורית מבוצעת ע"י רופא שעבר הכשרה מתאימה, בהליך פשוט ללא תפרים.

תוך ימים ספורים המטופלים צפויים לחוש את ההשפעות החיוביות והעדר התסמינים השליליים.הערך המוסף של שיטה זו היא בכך שההורמונים משתחררים לגוף בשחרור מושהה, כלומר הגוף יודע להשתמש בהורמונים בזמן ובכמות שלהם הוא זקוק באותו רגע נתון. השפעת כל טיפול בכמוסות תת עוריות בממוצע אצל הגברים בין 6-4 חודשים.

הערך המוסף טמון בהרכב, בצורה, באופן השימוש וביכולת לשחרר הורמונים זהים ביולוגית למחזור הדם בהתאם לצרכי הגוף.

חייגו 072-2744162 או
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

מאמרים נבחרים

עוד מאותו נושא